Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje konsumentów w budynku Starostwa Powiatowego w Pucku (pokój nr 6), przy ulicy Orzeszkowej 5, w środy w godzinach od 10:30 do 15:30 lub pod numerem telefonu 58-673-27-98 e-mail: [email protected]
Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów.
Zmianie ulegają dyżury Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Od 1 marca na terenie powiatu puckiego przyjmuje w środy.
- 28.02.2022 16:15
Rzecznik praw konsumenta, to osoba, której zadaniem jest przede wszystkim pomoc klientom podczas sporów z przedsiębiorcami. Pomoc ta jest bezpłatna. Służy poradnictwem oraz informacją prawną w zakresie ochrony ich interesów. Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy wytaczanie powództw na rzecz konsumentów i wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów, składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze