Pracownicy oraz dyrekcja Miejskiego Zakładu Komunikacji doskonale wiedzą jak ważny jest kontakt z pasażerami. Wysoki standard świadczonych usług, nowoczesne autobusy, to nie wszystko. Równie istotne jest miejsce w którym następuje sprzedaż biletów czy składanie wniosków. Dlatego poszerzono i zmodernizowano punkt obsługi klientów w bazie MZK Wejherowie przy ulicy Tartacznej.
"Zawsze kiedy pasażer do nas trafia, jest to pierwsze spotkanie przede wszystkim z kasą. Trzeba wiedzieć co i jak kupić, co załatwić. Udoskonaliliśmy to pomieszczenie, które było, żeby pasażerowie mogli wszystko na miejscu załatwić, bez konieczności chodzenia po piętrach." - powiedział Czesław Kordel prezes MZK Wejherowo.
Pomieszczenie wcześniej funkcjonowało, ale było dostępne tylko jedno okienko. Teraz punkt obsługi klientów został poszerzony, wybudowano drugie okienko. Pomieszczenie jest osłonięte, zatem czy latem czy zimą klienci nie będą narażeni na żadne pogodowe anomalie. Punkt Obsługi Klienta w bazie MZK czynny jest od poniedziałku do piątku.
Napisz komentarz
Komentarze